Några svar!

Saknar du Stockholm?
Det är klart jag saknar mina kompisar i Stockholm, men inte Stockholm i sig. Jag trivs bra här.

Vilka är dina närmsta vänner i Skåne nu?
Hmm, Laurita och Cassandra, två underbara tjejer i min klass! :)

Var är roligast att bo, i Skåne eller Sthlm?
Svårt att svara på, eftersom jag har så jättea många roliga minnen med mina gamla kompisar men hittills har det varit många roliga fester, nära till Danmark här osv..

Vilken skola och vilken linje går du?
Jag går i Österportsgymnasiumet i Ystad och går Ekonomi.

Vad vill du bli när du blir stor?
Ingen aning! Antagligen jobba inom ekonomi eller juridik.

Hur många läsare har du per dag ungefär?
Det beror på, nu när jag precis börjar är det inte mer än 200 unika /dag, men brukar vara runt 350 i vanliga fall.

Hur länge har du ridit?
Jag började på ridskola när jag var 6 och fick min första ponny när jag var 9.

Vad är det pinsammaste du varit med om?
Oj, mycket.. men bara för ett tag sen satt jag på tåget med några tjejer i min klass från Malmö och pratade om mitt dåvarande "på g" och berättade hur vi träffades och vad vi gjorde osv när vi efter ett tag insåg att han och hans kompis satt precis bakom oss och hade hört allt. Som tur var hade jag inte börjat prata om att jag inte hade några känslor för honom osv ;)



Vad är ditt mål med dina hästar?
Martell:
Han är ju somsagt 13 år gammal och är inte tävlad innan han kom till mig, så att han kommer gå korta säsonger och vi får vara lite försiktig med honom så att han håller så bra som möjligt. Men till våren vill jag kvala 140 och starta när jag känner mig redo. Tror absolut att han kommer gå 140 om han håller sig fräsch lilla gubben! :)
Danne: Han är mitt projekt men även min framtidshäst som jag hoppas på ska gå 140 om han fortsätter utvecklas som han gör. Han är en Cardentoavkomma med massa språng i sig så jag tror att om allt går som det ska så ska han förhoppningsvis starta 130 kommande säsong. Vi kommer ta ut honom första gången till våren, så hinner han bli ännu starkare och ännu finare!
Carlo: Ska förhoppningsvis säljas pga av att jag egentligen inte har tid för 3 tävlingshästar nu på hösten/vintern. Annars är väl planen att börja träna honom för Ulrika Trägård och se vad som händer, gå ut och hoppa lite småklasser till våren.

Har du ägt några andra hästar innan dom du har nu? Kram
Nej, inga andra storhästar. Började rida storhäst förra året i Juli. Men har haft en del ponnys innan. Kram




Kommentarer
Postat av: Laurita

du är ju för jeevfagöllig! ♥ saknar dig på skolan & våra spontana fester..

Ps. får bara en aning damp när du inte svarar på sms/fb eller bara hör av dig varför du e helt borta...

2011-11-21 @ 22:05:34
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om dina gamla vänner från stockholm? Alltså de närmaste:)

2011-11-22 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0