Huvudvärk

Hola. Jag och mamma har nyss (snart klara) varit och öppnat upp hela och mockat hela hagen... evighetsjobb säger jag bara så nu har jag huvudvärk och sitter inne men ska snart gå ut och rida innan det blir mörkt :) Hoppas även på att hinna övningsköra idag och gå ut och gå. Inga planer för ikväll heller, men alla inkusive jag har blivit så jävla tråkiga så det händer ju ingenting längre.. Jaja, ska upp och rida Zeon och Viggo ikväll också.
Carlo kommer förmodligen hem den första december om han inte blir såld, skulle tydligen komma någon tjej och kolla på honom idag så det är bra :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför ska du inte ha kvar honom? Kram

2011-11-19 @ 20:54:29
Postat av: Anonym

Hallå, Varför ska han säljas ?

2011-11-19 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0