Dagen i ord

Nu kan jag äntligen blogga ordentligt! Ny header som ni kanske ser? Det är fina Caroline som har suttit och gjort den nu och själv tycker jag den är så perfekt! Duktig, eller hur? :)

Nu ligger jag och kollar på någon komedi, vilket jag egentligen hatar men väntar på att gå ut och kvällsfodra hästarna så.. Jag har varit uppe hos våra grannar och ridit en av hennes hästar, men det tog ett tag så hann inte rida fler. Red i alla fall en liten häst som kallas Viggo, jättemysig och känslig lusitanokorsning, lite annorlunda men kul! Efter skolan imorgon ska jag upp dit igen och förhoppningsvis rida 4-åringen lite... wiee. Slutar ju väldigt tidigt imorgon eftersom jag bara har Spanskaprov (som jag egentligen borde plugga på N U) och sedan en föreläsning för ekonomiarna som jag tänkte skippa.
Nu ska jag springa upp och ge hö och sen duscha! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0