Äntligen klar

Nu är jag nog färdig med pluggandet för ett tag. Jag har ju som sagt en redovisning idag på engelskan, men det ska nog gå bra. Jag har hunnit rida Martell också som var pigg och fräsch efter i måndags och har även spikat upp lite fler plaketter på boxdörren och insåg att han har fått ihop 17 st på en säsong, duktig kille :) Nu ska jag duscha (igen) och sen börja fixa mig lite inför skolan. Det är verkligen för skönt att börja såhär sent vissa dagar, eftersom jag hinner rida medans det är ljust ute! Har stressat lite nu för att hinna med tåget kl 2 men mamma kör mig till skolan.
Juste, pratade med Matilda nyss och vi har feta planer inför sommaren!! Tell u more later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0