Jag saknar allt bra

Klockan är inte ens åtta och bloggen har fler än 200 unika besökare redan. Kan bero på mitt stamm på facebook kanske, men samtidigt är det ju min logg så..

Är mitt inne i labraporten och började tänka på mig och Oliver. Det är lite ostabilt för tillfället, särskilt för honom och usch, det är jobbigt att inte vara med honom och det suger att det inte är som förut. Men jag tror att man inte ska sakna det som har varit för mycket, för någonting har ju hindrat det från att vara som förut nu, och då får man göra det bästa av situationen.. Älskar honom så jävla mycket, men vi är väldigt olika på många sätt och det krockar lite. ♥ Drygt 7 månader har vi varit tillsammans den här gången, och nu är det väl i princip slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0