Mitt hår.. haraaam

Jag blir deprimerad, igår hade jag bara 108 besökare. 

Orkade inte jogga utan gick ut och gick ca 45 minuter istället. Och jag tänkte att jag ska lägga upp en bild på hur mitt hår ser ut (oredigerad) och sen efterbild när jag kommer hem. Är lite osäker på hur mitt hår kommer att bli, för eftersom det är ganska sönderfärgat och dessutom var mörkbrunt innan så är det svårt att bleka mitt hår. Men någonting måste jag ju göra åt det, så här kan jag fan inte se ut ;)
Nu ska jag äta frukost, bye


Före:

Dock är det mer orange än grönt som på bilden, men en blanding mellan gult, orange, mörkbrunt och vitt (?!)
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heej, skulle inte du kunna skriva lite om din ponny ? Gillar din blogg:)

2010-06-21 @ 11:00:11
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0