I sängen

Vilken j*vla stress! Har nyss börjat skolan och ska tydligen ha skolfoto imorgon, och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Vill inte klä upp mig särsilt mycket som förra året, utan leggings och hood typ? Jag har duschat, silvetschampoonerat och plattat mitt blonda hår nu och ställt klockan en halvtimme senare nu när jag redan gjort allt det där ;) hm, ska iallafall ha skorna som jag köpte i Kista iförrgår.

Jajaja, är trött redan (och ska lyckas vakna imorgon) så ska smsa lite med älsklingen sen försöka sova. Puss!


Och nja, jag vet att det inte är sol men jag ser ut som en albino utan smink just nu.

Det var de skorna jag menade - New Yorker

snygging, Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0