babes

Det är inte att jag väljer vänner efter hur dom ser ut, men alla mina kompisar ser bra ut! (?) Elr så är det bara jag som tkr det, just för att jag beundrar dom.


Ni kan ju inte säga att hon inte är snygg? Hon är ju värsta katten med sina långa ögonfransar och bruna ögon, långt hår och stora läppar. Och hon är min bästavän liksom


Skulle jag ha en ful pojkvän eller? Kmr aldrig hända och nu har jag världens finaste, som ni ser. Allt med honom är perfekt, synd att ni inte får se honom utan kläder också.. (a)


Jag hade kanske inte världens bästa bild men först Linda med sitt hår, blondt långt och ÄKTA, skitfin stil, brun hela tiden och liten fin näsa, adorable! Adrian är också min pojkväns kompis, han har skitfina ögon och shh, väldigt fin mage.



Matilda som jag känt länge, hon är jättefin naturlig, blondt långt hår, lång och smal, hon har alltid snygga ögonbryn osv. Vad hon än har på sig blir det fint lxm..


Så jävla fina ögon, ingen har finare. Hon är snygg i helhet eller hur? Hon är söt utan smink också, det är ju inte alla som är ;)

Andra exempel på snygga vänner of mine; Elsie nassar, Jennie karlsson, Jessica Wadelius, Jonny och louis touma(!), Lovisa Lunden Jansson, Mimmi Holmlund, Victoria Jensen, Gloria Asfar, Hanna Wahlgren och du som jag glömde, jag kan ju sitta och rabbla upp mina homies, säg nån och den ser jävligt bra ut for sure ;)

Kommentarer
Postat av: linda

hehe, så har jag precis klippt mig så har inte sådär långt hår längre :P<3

2009-11-27 @ 12:12:15
URL: http://lhjert.blogg.se/
Postat av: stefanie

naaw, söt du är gumman! jag älskar dig & saknar dig as mycket, bli frisk nu! såg att du hade körtelfeber, fyfan, jag har också haft det, fyfan! :/ krya på dig bästavän <3

2009-11-27 @ 17:04:51
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Louis (trigo)

Utropstecken efter mitt namn ;)<33

haha tungt :)<3

2009-11-27 @ 21:33:51
Postat av: sofia

men var inte du kompis med hanna och alexandra ? dom du var med på nova ?

2009-11-28 @ 12:46:48
Postat av: Anonym

Ett ordspråk säger "man blir som man umgås". I agree, dina polare är snygga, men hur kommer det sig att du inte är det då?

2009-11-28 @ 16:37:11
Postat av: Anonym

men vafan, hanna är jättesöt och trevlig, tagga här ifrån och kom aldrig mer tillbaks.

2009-11-28 @ 19:18:52
Postat av: Maria från Evelinas födelsedags grej

Anonyma fitta, hållkäften.

Hittade du på det ordspråket nu eller?

hahaha, patetiska unge.

Och JA, hanna är jättesöt och trevlig.

Så din tönt, DRA !

2009-11-29 @ 22:39:33
Postat av: Gloria

BVist håll käften anonyma jävel, tönt vågar inte ens skriva ditt namn.

Dra härifrån FUCKING SNORINGE ! :O

Hanna är vist söt & snygg MKT finare än din mamma med så gå & döö

Älskar dig hanna <3 Krya på dig :D

2009-12-01 @ 17:06:04
URL: http://gglorias.blogg.se/
Postat av: joss

vad heter matilda hon med blondt hår i efternamn?

2009-12-01 @ 21:10:50
URL: http://thelifeaboutjosefine.blogg.se/
Postat av: leyla

Var med och tävla om en macbook i min blogg. Bara länka mig angående tävlingen i din blogg och meddela mig, så är du med och tävlar.



PEACE & LOVE/ Leyla

2009-12-02 @ 13:41:03
URL: http://kkalay.blogg.se/
Postat av: jessica wadelius

och du är min snygga kompis :)

<3

2009-12-02 @ 22:54:53
Postat av: Hanna

Matilda Dahlman

2009-12-03 @ 13:25:12
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0