hiss vs diss

MITT ORD FÖR DISSAR OCH HISSAR ELLER BLUNDAR FÖR ELLER HOT / NOT, om du förstår =)

HÖJER
- Ben and Jerry's glass, dyrt för en halv liter glass men så gott. Cookie Doug, Strawberry Cheescake, Chocolate Fudge Brownie, Pfish food och Jamaican me crazy. I LOVE THEM

sommarlov,
man kan göra vad  som helst och har faktiskt tid med det också, man hinner göra allt. så grymt skönt att slippa skolan också, men vem tycker inte det?

Gina tricot, alltid om man går in där så hittar man alltid något, jättefina kläder som är billigt. Hissar också att dom har så fina jeans, så var det inte förut. Men verkligen, Gina tricot!

SÄNKER - vädret. i och för sig har det vänt dom två senaste dagarna, men det ska bli regn imorgon igen. Så boring, får en på dåligt humör, skapar huvudvärk och man får nästan självmordstankar. Gud va jag överdriver..

Tårta - vilket liv jag har. dissar tårtor på min blogg. Nu är det många som fyller år, och alla äter tårta, men det är äckligt fan. med massa grädde och blä. föresten blir man tjock

Avunsjuka kompisar - det finns faktiskt dom som man tror är sina vänner som såfort man umgås med killar så ska dom försöka verka så mycket bättre än en själv. Att vissa liksom försöker göra bort en framför dom andra och säger elaka saker om en. Eller helt enkelt är inte sig själva med killar eller vissa andra tjejer. it sucks
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0