twillight

I onsdags efter vi hade varit och kollat på skelettuppgrävning, eller med ett annat ord utgrävning så åkte vi hem till mounes som bodde jättenära. Hennes pappa skjutsa oss till täby så vi åt på Sandys där och sen gick jag och köpte ett asfint rosa läppstift, det som alexandra nilsson har ni vet? aja, kollade på twillight två gånger, senare på kvällen somnade jag i soffan medans vi kollade på filmen, den var iallafall sjukt bra, även fast jag inte riktigt är into såna filmer. Edward Cullen är inte speciellt snygg i och för sig men han är väldigt charmig, och det gör honom sexig liksom. Jag och mounes kom fram till att James är skitsnygg han med, snyggare fan. Lite lik david beckham. Hahah, helt ointressant inlägg men det här var det som hände, och såhär tyckte jag om filmen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0