SKOLAVSLUTNING !

AAAAAAH, VA SKÖNT. med sommarlov alltså. sola, sova, festa och bada..? nej jag får inte bada på sex veckor, pga min piercing. Jag har så lågt IQ som gör det precis innan sommaren, men jag ville verkligen ha den nu, det är ju då man visar magen, i bikini liksom. Idag skippade jag och mounes aktiviteterna innan avslutingen och hade därför flera timmar på oss att fixa oss, eftersom vi började vid halv 3. Efter det drog vi till täby och köpte saker till grillningen hemma hos oscar. Det var så jävla mysigt hemma hos honom, vi åkte ring efter motorbåten, han har strand, enormt hus, bastu mitt i vattnet, brygga och 20 meter ner till havet från huset. bilder kommer snart, love you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0