skåne

tjaaa, Nu är jag äntligen hemma! Jag har haft det jätteskönt och det är faktiskt väldigt fint i skåne. har suttit åtta timmar i bil nu så är helt slut, ska slänga in några bilder och sen sova, sova länge tills klockan halv 7 då jag ska ut och jogga med syrran. sen kvarnis med stefanie, tais och elsie. Jag älskar sommar, så jävla skönt








mhm, lillebror är inte särsilt tjock.


onödig bild, satte snäckor på min bikini om ni undrar över vad det vita är.





där bodde dom som vi var hos, pappas kompisar alltså. det gulliga är att jag har en bild från när jag var ungefär 5 år, och står vid samma skylt, det var därför jag tog kort nu också..
Kommentarer
Postat av: Stefanie

hanna svara när jag ringer dig! :P

RING MIG! <3

2009-06-30 @ 10:46:11
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Kvarnis imorgon igen va? ;)

Möt oss i centrum 12.00! <3

2009-06-30 @ 23:10:05
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0