alla mina pengar

Jag och min syster har varit och spenderat mina pengar i täby idag. Efter att vi köpt present till hennes kompis och handlat lite kläder till mig så fikade vi. Synd bara att jag gjort slut på alla mina pengar på 4 dagar..Jaja, några påsar fick jag med mig hem iallafall. peace

 


nytt läppstift!


jeansshorts, snyggare på!


tygskor, storlek 38 som var lite stora.




mysdress, men bara byxorna.



gina tricot


den färgen är helt slut på alla affärer, men hitatde det sista på åhlens =)


haha, en diadem som jag ska ha på skolavslutningen tänkte jag .. (a)


min syster följde med mig, och tyckte att jag var urtråkig som sprang runt och letade i tusentals affärer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud va söt syster du har :D

2009-06-07 @ 17:46:25
Postat av: Anonym

.. vart har du köpt mysdressen ? såg så skön ut ;D !

2009-06-09 @ 15:41:11
Postat av: Ella

hallo ! :D

kan du säga vart du köpt diademet ?

dent var jäätte sööt !

2009-06-09 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0