Seg dag

Idag har varit så jävla seg, som alla söndagar! Vi kom precis hem från Nova. Vi gick upp vid 10, träffade Vicy vid 12, sen kom Sebbo. Vid 1 tog vi tåget till täby centrum och jag köpte en gråvit oversize tröja från Gina, pärlörhängen, leggings, svart linne, rosa-orange naglack och lösögonfransar, kanske till nyår ;) Sen var det så äckligt varmt där inne med våra fjällräven så vi åkte till Vallentuna vid 3 och gick till Nova.

Samma människor där så vi ringde dit Jessica Wadelius också, och när vi skulle till centrum och äta så var min mobil + pengar borta, så det var ju bara att gå till baka. Fick tillbaka mobilen som Jonny tog men inga pengar:( Då blev jag deprimarad och gick hem. Så nu ska vi kolla på film sen SOVAA!

Piercing imorgon!


Jag älskar dig gumman. <3


Utanför solariumet.

När vi åt pizza. Brun?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det på första o sista bilden?

2009-12-27 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0