Mysdag

Åkte till julmarknaden med klassen som jag lovade och vi hittade såklart inte ens dit kommunalt, åkte fel buss och allt! Men vi fick skjuts dit tillslut och var där i 45 min, sen sprang vi till närmsta busshållplats där jag trodde bussen skulle gå kl 3, men den gick inte förens 16.00! Så det stod en taxi nere vid statiol så jag gick ner och frågade hur mycket det skulle kosta att åka till centrum, och vi fick åka med för en tjuga ;) Sen tog vi tåget till täby och jag köpte lite saker!

Senare efter så fikade vi och tog tåget hem till mig, hyrde film och köpte popcorn och cider!


Dom var på rea, så 499 kr! Lite därför jag köpte dom ;) Från Scorett!
 
En till mysdress, från H&M 199 + 149 kr!



Långärmad baströja 129 Bikbok! Men vet att jag kommer få en till i julklapp..

Söta "julunderkläder" + kneesocks!

Min vanliga favorit foundation + en ny som kommit ut, skitbra faktiskt! Vanligt solpuder från H&M, naglack och Stefanie visade mig en jättegod parfym för bara 99kr, så köpte en till mig och en till henne!

Ny navelpiercing!

När vi väntade på "bussen"


Älskar dig babe

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tog du navelpiercing

2009-12-05 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0