Blir så irreterad

Allstå jag vet, jag är lite nördig som har playahead fortfarande, men jag måste ju tydligen ha det för att ha koll på mina stalkers (!!). Jag vet tre stycken tjejer som har ett helt album med bilder bara på mig och säger att det är dom. Det värsta är att deras "kompisar" skriver; ååh va fin gumman, älskar dej. Men snälla ge er, då kan ni inte ens ha träffat henne/mig i verkligheten.

Visst, jag borde ta det som positivt att alla tycker jag är så jävla snygg, men jag blir bara störd. Inte bara att dom tar bilder på mig utan dom utger sig för att vara lesbiska eller bisexuella, addar folk på msn och sprider massa sjuka rykten om mig/dem. Sen får jag massa kommentarer i mitt album att det inte är jag på bilderna och att det är OOMMGG@ eller Soa@. Det skämmer ju fan ut mig! Visst jag kan sluta lägga ut bilder på pa, men vafan hjälper det när dom är inne på min blogg every fucking single day och tar bilder? Senaste var bilden när jag visade den nya vita tröjan.

Det är helt sjukt tycker jag, varken dom driver eller faktiskt är seriösa och inte vågar visa sina fula ansikten. Men det borde inte bli mitt problem. Inte bara att dom har vanliga bilder på mig, dom skickar också runt äckliga nakenbilder (som jag inte sett) som inte ens är på mig. Det skämmer också ut mig! Snälla jag vet att ni läser det här, oommgg har ju somsagt redan vart inne på min blogg idag, ca 1 timme sen faktiskt. Ge er, ni är patetiska OCH det får mig att nästan vilja sluta lägga ut bilder på mig, på hela jävla internet.

Den här bilden kan ni ju också ta, jag lovar det är jag. Skoja, jag antar att det är så ni ser ut EGENTLIGEN!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns något program som man kan ha på sin blogg så när nån högerklickar på bilderna så kommer en liten ruta upp att man inte kan ta dom, jag vet inte vad det heter men försök leta upp det!

jätte fin blogg :)

2009-12-26 @ 22:33:34
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken sjukt snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 22:43:02
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: weronika

känner du soa och oommgg ?

2009-12-27 @ 02:39:42
URL: http://weronikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0