23.10

Fyfan va dålig jag är på att blogga för tillfället! Idag var jag inte i skolan, så jag sov länge och sen bara gjorde ingenting tills klockan 2 och då åkte jag till skolhagen och träffade Matilda, hämtade henne hund och sen åkte till stallet faktiskt, aslänge sen jag var där, men jag får inte rida än ;)

Men ska tagga till sängen nu, det är ändå inget bra på tv så. Skola imorgon, så upp tidigt och inget bloggande tills jag kommer hem. Imorgon ska jag inte träffa någon utan skola, stall, hem och plugga eller nått. (Y)
Godnatt babes!


Nån läskig, störd människa som har bilder på mig och säger att det är hon, hon säger också att hon är bisexuell och tror att hon ska få min msn..
nerifrån och upp!
Kommentarer
Postat av: a

är det du på alla hennes bilder i hennes album ?

snälla svara ?

2009-12-15 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0