puss & godnatt

Jag kom hem för en stund sen från pappas kompis och vi åt där och så, jag var astrött och inte särsilt social, satt mest i soffan, drack cider och lyssnade på vad dom babblade på om.. När vi var påväg ut i bilen stod mamma kvar och pratade lite med dom och höll i jonna samtidigt och jag ville gå ner till bilen och tänkte ta med mig jonna. Mamma bah;
- nejnej, du kan inte ta henne, du kommer ramla ner här så som du druckit!
Hon överdrev ju iof, men det lät lite roligt eftersom jag bara druckit några cider. aja, det var ganska mysigt där faktiskt.



Nu; ner i sängen med datorn, dricka cola och läsa bloggar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du får dricka när din mamma är med ? :P

2009-08-22 @ 23:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0