tjat

HAHA . antingen så slutar jag blogga helt, eller så gör jag något åt att jag är så jäkla slö? Kommer på dåliga ursäkter varför jag inte bloggar något, inte för att jag är superkänd bloggare men, folk undrar faktiskt varför jag inte bloggat på flera dagar.

Jag var på kryssning med familjen igår och kom hem i eftermiddags så. En sak som är sämst är att jag inte har någon kamera, eller mobil med hyfsad kamera. Min mobil har jag ingen laddare till, helt borta bara. så nu har jag nån gammal nokia, ingen är perfekt men här går väl gränsen ? ;) Har just duschat och sprayat BUS, som jag köpte på tax freen idag, tillsammans med en foundation och brun rouge. Oj oj oj vad mycket godis jag ätit, blä. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0