Finaste tjejerna!

Nu är jag klar med de två första iallfall, och det var ännu segare än vad jag trodde till och med.. Haha, jaja nu ligger jag i min stora säng, som känns för stor och tom när inte Oliver sover här med mig. Imorgon blir det ingen skola för mig, jag ska nämnligen och kolla min syn, som jag tycker har blivit sämre på sistone (nä skitdålig), så det blir väl bra att gå och kolla vad som fuckar mina ögon :)

Men det blir väl lite plugg ändå och sen måste jag träffa Hanna, Bella och Malin. Dom är fan dagens höjdpunkt! Love 'em. ♥

Kommentarer
Postat av: haaannnaaaa

kolla på dem bilderna (tack för min föresten, fast nee... hhehe), när vi alla är blonda kan vi inta Danmark som värsta blonda fantastic four! SÅ JÄVLA AZUM

2011-03-07 @ 09:39:25
URL: http://hannaspelarsmart.blogspot.com
Postat av: Bells

Hannis du e så söt, jag vill bara äta upp dig! Men du får fan ta och se till att bli blond, Du kan ju inte vara svarta fåret i Köpenhamn liksom.. :/

2011-03-07 @ 14:12:26
URL: http://bellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0