Som ni märker har jag ingenting att blogga om riktigt.

Åh jag har cp tråkigt och orkar inte varken städa eller åka till stallet. Senare ska jag iallfall träffa Victoria Jones aka vicy och vi ska ta ut våra moppar, eller aa, om det går! Funtar fan på att ta tag i rummet, fast nee. Jag är lite för sjuk för det. Puss. Föresten, två skitbra bloggar är todaysvomit och yesterdaysvomit!

Jo en sak, hur fixar man in låtar och filmer från youtube nu för tiden? Dom har ju ändrat hur koderna ser ut och sen så visar dom inte på min blogg?
Tagen för 2 min sen hihi :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tja! ja, dom har ändrat koderna. jag märkte det också men såhär gör du:

du går in på youtube och söker på den låten du vill ha. sedan klickar du på bädda in knappen och sedan kommer det att vara massa alternativ i en liten ruta. du ser då att den första är markerad, ta då den nedersta rutan och markera den och sedan kopierar du koden och sedan lägger du in den på htlm i din blogg. Kram!

2011-03-03 @ 18:06:22
URL: http://melovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0