Puss

Svar till fler av era frågor:

Skit fin blogg! jag är jätte avundsjuk på dig du verkar ha allt, du e as snygg och jag skulle vilja se ut som du. ( jag e tjej) Du har längden, den platta magen, du e smal men du har ändå bröst. Men frågan är hur känns det att alla killar skulle vilja ha dig?
Oj, tack! Du är säkert jättefin. Men jag är kort, är inte särskilt smal och brösten är inget att skryta med direkt. Jag hatar när andra killar än Oliver skriver till mig, verkligen avskyr xd. Nej så är det nog inte :) puss 

Vad tycker du om din kropp just nu?
Jadu, just nu är den ganska blek och vinterful. Sen är jag väl nöjd med min rumpa och helt Ok med mina bröst fast mina ben ska inte se ut så här i sommar. Vill bli lite tightare genom att äta rätt och motionera lite till sommaren :)

Topp 5 bästa låtar?
hur kommer det bli mellan dig och Oliver när du flyttar?
Oj, jag älskar Stephenie Gee's covers på Firework och Teenage dream, Eminems nya Difficult och lite partylåtar, kanske Pitbull feat. J Lo - On the floor och Skinny love, Bon iver.
Hmm, det är svårt att svara på, beror ju på vad som händer nu..

Skulle du kunna tänka dig att känna lika starkt för någon annan kille som du känner för Oliver i detta läge.
Det känns som ALDRIG. Jag har aldrig varit så kär i någon annan kille, och aldrig gillat någon människa så här mycket förut. Han var liksom inte bara min pojkvän utan nära kompis och typ brorsa. Han är underbar på jättemånga sett och tror att det kommer ta jättelångt tid för mig att komma över honom om det tar slut helt nu!



Hejhej :)
Vad är bäst/sämst med oliver?
Bästa vänner? :)
Favoritställning?
Går du och oliver i samma klass? Isåfall hur går det?
Bråkar ni ofta? :o
Asbra blogg! Kram
Det är så svårt att säga, jag kan inte se så mycket dåligt hos honom. Jag tycker att han är bäst när det gäller allt. Bästa vänner? Min närmsta är lätt Stefanie.
Ställning, mhm venne, allt är najs med Oliver :) Nej vi går inte i samma klass, men samma skola och det tkr jag är jättebra för då träffas vi varje dag. Nej, vi gjorde inte det förut men lite mycket på sistone tyvärr. Tack, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill inte verka dryg eller något, men tycker du verkligen att det är helt okej att skriva så öppet om din och olivers relation nu när ni bråkar? tänkte bara om han mår dåligt.

2011-03-07 @ 22:52:49
Postat av: hemlig

synd att man inte fick lägga händerna på dej medans man va singel och medans du också va de om.. om du nu va de? XD schystt blogg btw :)

2011-03-08 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0