Oliver svarar på frågor om mig

Vad är det bästa med hanna :)
Det går inte att säga exakt, för de finns så många bra saker men bästa är väl hennes personlighet. hon är snäll , omtänksam , gullig , rolig osv.

1. Vad vill du göra i nuläget? Asså nu när ni bråkar och så?
2. Hur är Hanna lik eller olik dina andra flickvänner?
Du verkar som en urgullig pojkvän :)
Självklart så vill jag ju vara tsm men jag behöver lite tid själv och tänka för tillfället, men jag tror vi kmr bli tsm igen för jag älskar henne.
Hon är helt olik från min andra flickvänner jag haft, hon har hjälpt mig mkt, håller koll på mig och håller mig borta från mkt dåliga saker, hon bryr sig om mig på riktigt. hon är min ängel :)

Vad är det sämsta med henne? Ni är fett söta <3
haha det finns nog inget dåligt, hon kan vara lite små dryg ibland utan anledning bara. 

Tror ni att ni sommer vara tillsammans länge? :)
ja :)

gillar du hanna kropp och vad gillar du mest med den. jättebra blogg btw! :D
haha ÄLSKAR hennes kropp, allt är perfekt med den men om jag måste välja nån del liksom så är det rumpan ;)


Jag älskar dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0