Massa bilder!

Nu har Oliver åkt hem och jag har lagt mig. Älskar att vara med honom verkligen ♥ Usch, längtar inte till att klockan ska ringa halv sju imorgon och jag ska sätta i linserna. Och sminka mig, och klä på mig och gå till bussen. Fyfan. Idag slutade jag 12, eller eftersom klassen skulle in till stan på en lektion så hann jag inte följa med, skulle ju till optikern halv tre så. Jag, Stefanie och några killar i vår klass drog och åt i täby sen träffade jag Oliver vid halv två så åkte vi till Vallentuna. Bildbomb:



Gud så trött och ofixad!



Stefanies mobil.. Ser ut som en Ipod men det är Iphone 3 :(

Love you!

Shit va liten jag ser ut (är?)

Maten (som brukar vara rätt fräsch) men idag?


MIN FINA ÄLSKLING
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0