Mars 7, 2011

Kom nyss hem, jag skulle först till optikern och kolla ögonen, men fick tid vid 2 istället. Sen åkte vi till täby till husläkarmottagningen men gud va mycket folk det var. Jag ska kolla mina fötter också, får så jävla ont i dem när jag joggar eller går länge. Nu är jag hemma iallafall och chillar som faen med vaniljyogurt. Ska snart börja med fler labraporter! Asså Hanna Planell är en av de skönaste människorna jag träffat, vad hon än säger eller skriver blir man typ lycklig.

"kolla på dem bilderna (tack för min föresten, fast nee... hhehe), när vi alla är blonda kan vi inta Danmark som värsta blonda fantastic four! SÅ JÄVLA AZUM" och "you are still in the running towards becoming america's next top model!" är bara två av några kommentarer från henne. Hanna du är bezt. ♥



nyss
Kommentarer
Postat av: haannnnaaa

skönt att någon för en gångs skull skrattar med mig och inte åt mig! hahah :) ses sen gulle! puss

2011-03-07 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0