Ge er nu ;)

"Ser inte likheten, förstår om du vill vara som henne, du lyckas faktiskt lite att du lägger upp detta inlägg som inte alls är likt hennes.."

För det första var det inte det som var meningen, jag menade inte att mitt inlägg skulle vara bättre utan folk klagade på att jag härmade Dessie med ett nyårslöfteinlägg. NEJ det klart jag inte gjorde, jag skrev det innan Dessie ens skrev sitt. Jag publicerade inlägget flera timmar före henne. Och NEJ var självklart inte seriös med att hon härmade mig, för de klart hon inte gjorde, hon har väl aldrig ens sett min blogg. Men kom inte och säg att JAG härmar Dessie + att jag vill vara som henne. Skulle jag vilja vara en blåst fjortis hora som är bra på att blogga om fjortisfester och bantningsmentoder? Nja, har min egen grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0