Kan den här bloggen få fler fans än Mona Sahlin?

Så, nu har jag kommit hem från skolan. Pratade nyss med Vicy och vi planerade att gå på bio i helgen och se Farsan tror jag. (Y)

I skolan hände ingenting roligt, eller även fast vi inte har så tråkigt finns det ändå inget jag kommer ihåg som jag kan skriva så whatever =) På torsdag ska jag till tandläkaren och när Stefanie sa att hon också skulle det så trodde hon att jag drev och typ sa att jag skulle dit bara för att jag inte orkade skolan, men klockan halv och kvart över 10 ska vi till tandläkaren i Vallentuna, sen drar vi till skolan tillsammans. Ingen kommer tro att vi var där ändå.

Synd att jag inte har nån jävla kamera, hade lovely outfit idag. Eller såna kläder som passar mig, är ju ingen fashionista dierkt, det är bara att fråga Mounes om det. Jaja, ska snart till stallet,
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0