Alla hjärtans dag!

I lördags sov Oliver hos mig eftersom det var alla <3 dag på söndagen. Så vi var hemma och kolla på Johan Falk och sen somnade jag vid halv 1 och vaknade halv tre igen, och så somnade vi vid halv fem igen hihi ;) Han är så gullig min älskling.

Aja sen när han drog vid tre så åkte jag till stallet och sen åkte vi till mormor, åt middag och sedan sov jag här eftersom jag inte skulle till skolan idag. Vi skulle åkte skidor i någon backe i Sollentuna, och usch vad jag inte va sugen på det. Seriöst, jag är alledes för trött på måndagar. Nu ska jag inte göra någonting. Peace


Kommentarer
Postat av: Line

Ni är jätte söta ni också! :)

Bra att du har börjat blogga igen. :)

2010-02-15 @ 14:47:57
URL: http://lineme.blogg.se/
Postat av: Elvira Pellbrink :)

Jag gillar oxå oliver ;) Min broscha likosm :D

2010-02-18 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0