7sep

Så, nu har jag duschat och sånt, jag tänkte resumera dagen; Jag var i skolan som slutade halv 4, trots det hade vi bara fyra lektioner, aja. Science Lab fick jag tydligen inte vara med på för att jag inte hade singnatur från förälder så jag fick sitta i en timme och 40 min och bara sitta där, utanför.

Jaja, dagen gick ändå fort och efter skolan åkte jag direkt hem och bytte om, och sen åkte till stallet. Min häst är fortfarande halt, så det blir tyvärr ingen tävling i helgen. På fredag (antar jag) ska jag träffa matilda, stefanie och elsie, tais också tror jag? Damn vilken tråkig text iallafall, här får ni lite random bilder istället!


sommarkänsla.

sommarkänsla?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0