totalt handikappad.

Som jag skrev igår skulle jag till upplandsväsby och rida idag. Och det gjorde jag; hästen är runt 180 hög och väger ca 700kg för det första liksom.

Jag galopperade på en grus/sandväg, ganska hård men ändå bra att rida på. Och helt plöstligt blir han rädd för någonrting framför honom så han tvärstannar och vänder. Jag flyger halvt av och han snurrar ett halvt varv och jag landar på armbågen, framför honom. Och när han vänder och ska springa iväg trampar han på mig när jag ligger på marken, på baksidan av låret. Jag trodde jag hade brutit benen och att hästen trampade sönder mig. Åhh det gjorde så jvla ont ni fattar inte! Nu kan jag knappt gå, och inte sitta eller ligga rakt. Skolan imorgon kan jag ju bara glömma. Så nu är jag så gott som handikappad med ett lila blått märke och spricka i huden. Jätteöm i armbågen och rumpan också =(

Kommentarer
Postat av: Helen 'Asiat' Bai

FYFAN FYFAN FYFAN vad ont det lät! shit.. verkligen, krya på dig =)

2009-09-03 @ 22:42:59
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0