..

Godmorgon bloggen, eller det var ett tag sen jag vaknade men har kollat på Top model som jag älskar, det är det bästa med att vara sjuk/hemma från skola, då hinner man kolla på det halv 12. Sen efter skolan kommer stefanie och elsie hit, och eftersom jag knappt kan röra mig så får vi vara hemma och mysa bara, men en del bilder lär det ju bli. Imorse sa min 5åriga lillebror;

-vem har lagt min skruvmejsel här?!
-det kanske vara hanna, skojade mamma. (vad har jag med hans saker att göra liksom)
- hm, då blir det nog utegångsförbud mumlade han

haha, han är rolig han, tror ni han tkr det är lika kul när han blir äldre och faktiskt får utegångsförbud? menmen, det spelar ju ingen roll , jag kan ju inte "gå" någonstans med mitt ben anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0