MEN DÄR UPPE BITCH?

Så, nyduschad och fräsch och dränkt i brun-utan-sol. Anledningen var väl att vi ska bada med skolan imorgon och jag kände mig så blek, så det fick bli nödlösningen, simple as that. Så orka klaga om att jag är orangefläckig imorgon när jag står där i min snygga, vita lilla bikini.

Ska iallafall försöka sova nu, jag sover faktiskt i min lillebrors 90cm breda säng medans jag i vanliga fall sover i en 140, så vi får väl se hur stel jag är imorgon, kanske inte ens kan blogga? HAHA. hade roligaste konversationen med stefanie nyss men råka radera den som jag skulle "klippa in" i ett inlägg. Men det var typ;

Hanna; vet du var man lägger till kontakter på nya msn..
Stefanie; haha driver du? hahaha kul ( typ )
Hanna; ...?
Stefanie; aa typ på en gubbe med ett kryss på.
Hanna; nej jag ser ingen
Stefanie; jo men det är brevid..
Hanna; va, var ungefär, uppe, nere höger vänster??
Stefanie; men där uppe bitch
Hanna; nej jag ser inget
Stefanie; men fan längst upp till höger är en gubbe brevid blabla
Hanna; AHAAAAA DÄR
Stefanie; ten years later.. -_-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0