Lördag

Länge sen jag skrev något, men det är inte så kul nu när jag bara har ca 90 besökare per dag.. :'(

Hann inte blogga igår, för jag träffade oliver runt fem, han ringde plötsligt och sa att han redan satt på tåget, så han kom till mig och någon timme efter det åkte jag till täby centrum och träffade Vicy och lillsara för att oliver hade bestämt att träffa Adrian och jonte. Sen mötte vi upp Jessica i erikslund och vi köpte godis, chips och hyrde film. Tjockisar haha ;)

Vi kollade på film hos Viktoria och skulle precis sätta på filmen när vi ser en ficklampa eller nått utanför och det hade typ varit inbrott i huset brevid trodde vi för väktare var där och så, asså larmet gick typ, fett  läskigt. aja jag och Jessica drog typ vi 9 för hon skulle träffa esca och jag skulle ju träffa oliver halv tio vid kragstalund, så vi hann inte se alla filmer, inte ens den första. Jag ringde honom vid 8 kanske och bestämde att han skulle va där vid halv 10, jag skiter i hur du kommer dit liksom. Tror ni han är där halv eller? Nej han visste tydligen inte ens var han va (Gribbylund centrum haha) och bussarna gick inte. Han kom tio över 11 hem till mig, fan va arg och på dåligt humör jag var hela kvällen, somnade en timme efter kanske, medans han var uppe till 4. Jag älskar han jättemycket ändå, och jag var gullig på morgonen iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0