förskyld, sjuk, döende (?)

Jag tvekade på att skriva det här inlägget, och jag har loggat in på blogg.se flera gånger idag och insett att jag skrivit ett inlägg per dag i tre dagar nu, statistiken ligger runt 90 och alla mina senaste inlägg har rubriken Sjuk och min text är några rader, utan bilder osv.

Jag är jättesjuk, och jag som är sån som tycker synd om mig själv när jag blir sjuk. Och även fast jag inte är svårt sjuk, utan bara haft feber och är förskyld så känner jag mig helt slut, hängig och trött, jag har ont i läppen där jag har infektion, vilket gör att jag inte helst äter eller ens pratar. En annan anledning är att jag är så "tjock" i halsen, jag är hes och det gör ont att svälja. Jag är varm och kall om varannat och såfort jag somnar, vaknar jag av att jag svettas. Ni kan ju förstå hur varm jag är då..? Jag har så gott som ständig huvudvärk också, och stel och ont i nacken har jag. Imorse vaknade jag med växtvärk i benen och det har hållt i sig tills nu. Kanske ska försöka äta någonting nu. Nej. Nu är jag sjuk på riktigt alltså, svininfluensan? Kom inte nära mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0