Svar på tal kan man säga

Ni vet den videon när jag och agnes snackar lite om vad vi gjort idag osv är det många som kommenterat för det första vi leker och är wb kissie. WB KISSIE? Det spelar ingen roll hur känd hon är eller hur många besökere hon har, jag skulle aldrig vilja va som henne. Tror ni att Kissie var den första som spelade in ett videoklipp och pratade med extrem fejkad, jobbig och fjollig röst? Jag gillar inte Kissie, och vill verkligen inte vara som henne, NO WAY. Jag är mycker sötare!
Men hennes blogg äger som sagt. Kommentar till Kissie, i ett av hennes videoinlägg på Åhlens.


Postat av: Hanna Littecke.

herregud, om du menade på alvar att du tänkte misshandla en fjortis, så får du nog tänka efter lite. för det första skulle det inte va bra för din blogg, rykten och sånt. Omoget att slå någon yngre, jag antar att "fjortisen" är yngre, dom flesta fjortisar är ju yngre än arton, men självklart finns det undantag. Det är ju bara kolla på bilden under, och hur du skriver och hur jävla mycket du bryr dig om hur du ser ut. Hahah, det låter sjukt, 18-årig och superbloggare, men still fjortis. Eller något liknande, med sönderblonderat hår, förstorade läppar och snart bröst, ser du bimbo ut. Även om du skriver bra så antar jag ändå att om du inte hade sätt ut som du gör, hade du inte haft såhär stor uppmärksamhet. Men ändå, blondt+löshår, rosa - nästan kritvitt läppstift och överdrivet mycket smink, så borde du kanske börja fundera varför folk klagar på att du fortfarande är fjortis. Det hade varit extremt omoget om du hade ens förjat bråka med den där tjejen, inte tufft på något sett. hade du velat bevisa något eller? JAJA jag antar att du inte var seriös, hoppas inte iallafall. Ta inte illa upp om något i det här, men det är såhär de flesta ser på dig. Din blogg är grym, keep going!

2009-04-28 @ 22:40:56
URL: http://hannavad.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0