läs gärna hela om du ska tycka till!

Jag är så jävla snygg. Lite dessievarning, men det är inte det. Ni tycker att man är wannbe desiree när man skriver så, men tror ni att dessie var den första som tyckte att hon själv var sjukt snygg? Jag tycker man ska ha lite självförtroende och det är inte så ofta man tittar sig i spegeln och är helt nöjd. Alla har ju något komplex och själv tycker jag  att jag är långt ifrån perfekt. Men just då, med lockat hår och fina kläder, såg jag faktiskt bra ut och det är just dom tillfällena när man känner så, passa på! Fast det här är ju vad jag tycker.






men även om jag känner mig fin ibland, har jag fortfarande min näsa,
som är mitt största komplex, ingen är perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bruden din näsa är FIN!

2009-06-06 @ 23:34:55
Postat av: Anonym

men du var jättesöt där! Du är jättesöt, men jag tycker du ska skippa push-up och löshår, du har ju ett jättefint utseende!

2009-06-07 @ 22:27:19
Postat av: Anonym

jätte fint hår!

vill ha :)

2009-06-11 @ 14:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0