jag suger

Jag är så tråkig som aldrig bloggar, idag har det varit sk bloggtorka. Haft stressigt idag, vaknade vid halv 9 av mig själv och låg i sängen länge, pappa var ju på jobbet, syskonen hos mormor och mamma fortfarande på sjukhuset. Vid 11 följde jag med mormor till danderyds sjukhus och träffade mamma. Jag älskar dig. aja, sen så vid 5 åkte jag och pappa och fixade allt i stallet, tävling imorgon så vi ska väll gå upp strax innan 04.00 och åka först till sally och lini, hämta hästen och sen åkta enda till Heda. Eftersom jag nästan inte ätit något idag, så ska jag och pappa grilla nu, haha. pusspuss
Kommentarer
Postat av: Lotta

I found you!



Kul att läsa lite om dig därhemma.



Jag kommer snart och hoppas att du är med på Näsan nån dag.



Tänk på att vi har Forever 21, American Apparel, Abercrombie etc här...kanske kan du beställa en försenad födelsedagspresent från mig....



KRAM Lotta

2009-06-13 @ 16:25:13
URL: http://kalaslotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt med din mamma? :O

2009-06-13 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0