10juli

idag har jag varit och sett The proposal på bio, den var as kul, och jag skrattade högst i hela salongen, eller iallafall mest. så saga skämdes tror jag. Sen drog vi hem till mig och knarkade Micheal Jackson låtar och försökte lära oss dansen han gör i Beat It. det gick ju ganska bra, 'host'. Senare på kvällen gick vi ut och gick i regnet och önskade att vi hade låtarna på mobilen, ska iallafall försöka fixa dom!

har väldigt ont i huvudet nu, ska ta en tablett och somna. godnatt och sry för dålig update








köpte jag igår.

jättebilligt i arninge, rea på allt

jättesöt från H&M 149:-
Kommentarer
Postat av: sofia

var har du köpt din mjukiströja?

den var jättesöt!

2009-07-10 @ 03:51:33
URL: http://thesame.blogg.se/
Postat av: amanda

Haha skojaru? Den dansen är skitlätt ju ;)

2009-07-11 @ 00:01:26
URL: http://ahmt.devote.se
Postat av: Saga

haha vi kan dansen nu :D, och + aa visst du somna efter du tagit tabletten :o haha 5 timmar senare kanske :)

2009-07-11 @ 00:37:03
Postat av: Saga

vi kan dansen bra nu :D, och + aa visst du somna efter tabletten?:o, kanske 5 timmar senare :)<3

2009-07-11 @ 00:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0