viktoria här

hej sötnosar, viktoria här allså vicy . tänkte blogga lite åt hanna när hon är på öland ! saknar henne redan som fan och vi har inte träffats på sjukt länge, jag har ju varit i egypten och så har vi inte träfftas bara. älskar och saknar dig allafall jättemycket baby och när du kommer hem då jävlar ! ni som inte vet vem jag är det är ju lite synd men allafall jag är vicy ? lärde känna hanna på ett väldigt konstigt sätt om jag mins rätt. kanske berättar senare ;) .  kommer nog inte blogga åt henne så ofta med tanke på att jag har en egen blogg och så. fast ibland när jag har tid så hon inte tappar läsare :) vet att jag inte är lika bra som henne men hon kommer tillbaka snart eller måndag :/ allafall igår va jag med massa hemma hos mig och kollade på harrypotter och myste sen på kvällen eller typ vid 12 drog jag marija och robin till bällsta och där var det folk som krökade, vi va där en stund och träffade ngra, jsen drog jag och marija hem till mig och vi somnade typ klockan 4 och vaknade 2, käkade frukost och nu är nathalia och ekta här , sover i min säng typ (: hihi ikväll vet vi inte vad som händer träffa ngra snygga killar kanske. och somna tidigt idag det har jag lovat mig själv. nu ska jag vara social. älsakr dig hanna bebis kom hem snart !!!!


// jagevicyy.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0