STEFANIE HÄR ! =)

Stefanie här!

Fick gästblogga för Hanna eftersom hon fortfarande är på Öland. Saknar henne som tusan! Hon kommer tydligen hem på måndag och då måste vi träffas!

Tänkte berätta lite om hur jag och Hanna träffades och blev kompisar. Vi har inte varit kompisar så länge, men vi är rätt tajta ändå. Det började med att vi började i samma klass i sexan i engelska skolan i Täby, där vi först såg varandra och umgicks lite. Från hela början var det jag, Carro, Hanna & Madde som umgicks och sen blev jag och Hanna tajtare och tajtare. Så nu när vi snart ska börja åttan så har vi varit bästa kompisar trotts lite bråk, men annars har vi alltid vetat att vi är där för varandra, alltid! Älskar henne för den som hon är och inte alla jävla ryckten om henne som INTE stämmer. Våran humor är ju den bästa fan! Skrattar för ingenting. Hah! Älskar dig soulie, bästis, andra halva, svennebanan och hela skitet. <33

Annars hoppas jag att Hanna har det bra på Öland och att många inte saknar henne för mycket! Pussar & kramar från mig, & besök gärna min blogg också :P / www.stefhunny.blogg.se


Alltid du & jag gumman, livet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0