öland imorgon =D

sitter och lyssnar på musik och väntar på Hanna, sista dagen vi ses på tre veckor. =/

Arg. jag bråkar med mamma hela tiden och jag hatar det. jag vet att man inte ska blogga just under den tiden man är arg men faaaaaaaan och fucking cp är så jag tänker nu. ovecentligt i och för sig men. Nu då har jag ätit middag och hanna kommer snart, hon cycklar nog till mig. Matilda smsade; äru taggad för att följa med på vilda äventyr? och jag hade inte hennes nummer inlagt så jag tänkte wtf vem? men jag skrev ändå tillbaka ja självklart. HAHA men hon drev bara lite, manade typ att vi skulle göra massa saker när jag kommer ner till henne på öland, yeeaaaa åker imorgon! !






Kommentarer
Postat av: Maria

vart har du köpt ditt läppstift ? :)<3

2009-07-12 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0