text

139 besökare idag! Love you bitches =) Driver inte dessie style. Men visst har jag bra uppdatering nu och hyffsat mycket bilder osv?




Men hur har du fått in bidler på dig själv på en vägg med klotter o så ?:) ascoolt
Svar;
Gå in på photofunia.com!

1. Hur många syskon har du?
2.När blev du av med oskulden?
3.Vad heter din häst?
4.Har du haft oralsex eller något annat annorlunda med din kille,ex eller bara en kille?
5.Vems blogg besöker du mest?

Svar;
Jag har 3 småsyskon och min ponny heter Bilbo. Jag gillar att läsa Kissies eftersom hon har bäst uppdatering + rolig varierande rosa blogg..

Har du blivit tjock?!
Svar; Ja tyvärr :D

Vet du var man kan perca naveln utan föräldratillstånd eller känner du någon som kan ta?
Svar; Det finns flera st som tar imot lappar eller samtal från "föräldrar" men ingen spec jag vet. Ta själv, bränn en nål och tryck igenom bah! Men det lär ta ett tag att få igenom den och det gör jävligt ont. HÖHÖH
Kommentarer
Postat av: andréa

lite frågor :) !



hur lång är du ?

vart har du köpt ditt löshår ?

vad gjorde du din navelpiercing :D ?



hare bra ! (:

2009-12-26 @ 12:59:34
Postat av: stefanie

haha, det ska komma från rätt person X)

2009-12-26 @ 20:00:30
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0