Svar på kommentar(er)





Vart och hur mkt kostade det när du tog din percing i naveln?
Svar; På Stil inne i stan för 550 tror jag!

E de sant att du e på G med sebbo? :p puss
Svar; Nej vi är kompisar.

Fint :), gör det ont ?
Svar; nej, men efteråt när den är svullen :(

Va gör du för att hålla din hy så ren och fin? :) <3
Svar; Fick nån kräm, rengöring och toner från Loréal som är as bra och min hy har blivit mycket finare =)

1. När börja du blogga?
2. Vrf börja du blogga?
3. Om man vill ha en snygg heather kan du göra en åt den personen då?(t.ex mig),(för dina heathers är sååååå snygga!) :D

Svar; 1. Jag har haft den här bloggen sen i Maj, men har haft två andra bloggar innan det ;)
2. För att alla andra gjorde det helt enkelt!
3. Tack! =) Asså det är så många som frågar och jag gör i princip bara till dom jag känner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0