Godmorgon

Hej alla 143 läsare, wow. Inte ens mycket :(

Har precis vaknat och ska åka till arninge idag, för täby är helt utplockat och slutsålt. Haha kanske för att jag varit där? Sen ska jag somsagt åka till stan lite senare tror jag, vi får se om det blir av! Så innan det ska jag bara vakna, är seriöst väldigt trött.

I stan ska jag iallafall också shoppa lite, bla nytt helt äkta löshår i rätt färg. Mitt är väldigt fint eftersom det är så pass långt, men slitet redan eftersom det är 50% syntet - 50% äkta!

Kolla vad brun jag är med tanke på att det är vinter och bilden har jag inte ändrat ljus eller kontrast på at all! Love it.
Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,

om man vill börja med att skriva blogg och har ingen heather och man är inge bra på det kan du göra en åt en då? :)

2009-12-28 @ 13:13:43
Postat av: Anonym

hej snygg blogg du har! :D

jag har tre fråger:



1.när börja du blogga?

2.vrf börja du blogga?

3.Om man vill ha en snygg heather kan du göra en åt den personen då?(t.ex mig),(för dina heathers är sååååå snygga!) :D

2009-12-28 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0