Hur är jag som person?

Kan du tar mer bilder på dig och skriva i din blogg hur du är som person :)

Oj, jag tycker jag tar väldigt mycket bilder på mig. Jag är kanske lite ego, men jag hoppas att det är för att jag är 14. Folk dömmer mig ganska mycket efter hur jag ser ut eller hur jag "verkar vara", men jag är faktiskt trevlig och rolig. Lite annorlunda humor men jag passar med dom flesta människor ändå. Jag är liksom lättsam, kan skämta om mig själv osv. Jag har 3 småsyskon och därför borde jag vara ansvarsfull och mogen liksom. Men inte alls, på så sätt beteer jag mig som om jag vore som dom. Jag är första barnet i hela släkten, alltså äldst och har alltid fått mycket uppmärksamhet från alla, hela släkten och av föräldrarnas kompisar osv..

Jag är ärlig, och är inte sån som går och kollar snett utan skulle hellre då säga vad jag jag tycker är fel på henne/honom. Vilket jag egentligen bara ska hålla för mig själv. Jag, som många andra dömer nog folk efter hur dom verkar, rykten och hur dom beteer sig eller hur dom ser ut. Inte bra.

Jag är inte särsilt kaxig, jag provecerar oftast inte och jag blir inte lätt arg. Jag hatar folk som lite diskret försöker föstöra för andra. Och hatar när folk ljuger.

Jag är ganska fåfäng, men samtidigt behöver jag inte ha smink på mig när jag går ut alltid. Kan gå i mjukiskläder nästan överallt osv.. Men jag går inte runt i missfärgat hår eller helst inte blek, onoppade ögonbryn.

Som flickvän är jag nog ganska dominant, typ bestämmer mycket. Och det måste jag bli bättre på, alltså inte vara sån. Annars är jag gullig och charmig tror jag ;)


Jag kan bjuda på mig själv.
Kommentarer
Postat av: becis

hej jag har två fråger? :)



1.När börja du blogga? :)

2.Varför börja du blogga? :)



btw.fin blogg! <3

2009-12-28 @ 13:08:21
Postat av: Anonym

hej om man vill ha en heather till sin blogg men man är inge bra på det, kan du göra en åt den personen då? :)



cool blogg. <3

2009-12-28 @ 13:15:24
Postat av: en blogg läsare <3

va gör du för att hålla din hy så ren och fin? :) <3

2009-12-28 @ 13:19:59
Postat av: haha

Då kanske du säger emot dig själv lite ??

2009-12-29 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0