11.00

tjatja bitches! Vet inte varför jag redan är vaken, min kusin sover iaf fortfarande. Idag ska jag träffa viktoria tror jag, eftersom hon varit sjuk i en vecka nu. Hur var eran julafton? Jag är så barnslig och älskar julklappar och är väldigt nöjd över vad jag fick.

Vid 2 gick vi och la oss och somnade direkt men självklart vaknade jag inatt av ryggont igen, och tidigt i morse. Men efter ett tag lyckades jag somna om.. Kanske borde rönkas? Det är ju något fel uppenbarligen! Idag ska jag tvätta håret med nya scampoot och testa allting jag fått. Jag kan ju använda pengarna idag och inte pierca mig, det öppnar först på måndag.

Sådär glad! HÖHÖ jag har blivit så oseriös..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0