f*ck

okej förlåt dåligt humör.
Nu är det dax att sova. När man inte kan tänka klart längre, kommer ändå inte kunna sova, för jag tänker alledes för mycket. har tänkt hela dagen och mitt huvud pallar inte, känner mig alledes hjärntvättad,  min hjärna helt fuckad. Är  så jävla förvirrad och kan inte skilja på tankarna, och försöker jag ordna upp allting, så slutar det ännu värre.jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra, måste bara sova. vi hörs imorgon!


jag kan gråta tills det gör ont, jag älskar dig mer än allt baby och gör allt för dig. tänker kämpa för dig och för det jag vill. skiter i annat
Kommentarer
Postat av: Lina

Undrar var du köpt din aprikos färgade mysdress, den är verkligen super fin!

2009-08-23 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0