skola

jag vet att jag inte bloggat och har dålig uppdatering nu, men jag är inte säker på om jag inte, eller ska blogga. Vill byta header så det ska nog fixas, och jag måste köpa en kamera (!!)

Idag var vi i skolan och vi slutade tidigt så jag och stefanie drog till täby och köpte en agenda till skolan. Vi köpte monster idag med, inte okej asså. Men det är verkligen våran favorit nu, fast  inget slår lidls energidricka och dom är billare, men 21 kr för en monster är hyfsat med tanke på att den är så stor, eller så mycket i. Nu sitter hanna hemma hos mig och vi har grymmaste filmschemat framför oss hela natten, massa bra på tv! =)


jag och baby, suddig bild jag vet :P
 
samma outfit idag, trashjeans, linne, kofta och high heels/pumps
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0