Vad skulle du säga? (mobil)

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? ring mig nu
 2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? någon jag kan sova hos? :O
 3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? du eller jag, ?
4. Vilket sms blev du mest berörd av? men du får lova mig en sak..
 5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? jag älskar dig hanna :)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? men det spelar ingen roll, det vet du??
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? jalla vem ska komma hem till mig <3
8. Vad vill du höra mest av allt? svara, jag vet att du la på, du ska ring ****** för han är påväg hem till dej. <3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? nehe :'( <333
10. Din mest romantiska replik är: fy fan va oförskämd du är
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0