silverschampoo,

Hej dålig update som vanligt, ni kan ju sluta läsa mig blogg eftersom jag aldrig uppdaterar. =)

Igår klockan tio bestämde jag och matilda oss för att åka till Ormsta och hämta mitt silverschampoo hos min mormor asså jag glömde det där förut. Så vi tog bussen till centrum, för att vi visste inte när tåget gick och det är långt att gå. När vi kom till centrum skulle tåget till ormsta skulle gå om 20 min och vi ville inte gå, för då skulle vi bli tvungna att gå genom åby.. på natten, Nej tack. Så istället för att vänta i centrum tog vi tåget mot stockholm östra som kom precis, två stationer till bällstaberg. Och då flippade matilda ur toltalt och började gråta för att hon trodde att hon skulle bli instängda på tåget och sa att hon hade instängningspanik. Men när tåget kom satt det två vuxna "kvinnor" där och då gick vi på och åkte bara till centrum för att hon vägrade att åka tillbaka hem från ormsta med tåget. Vi gick av i centrum och träffade adrian, linda, kubilay, luay, derek, cajsa, sebbo.. a men dom iallafall sen skulle alla dra hem så vi tog BUSSEN hem, och kom hem utan det jävla schampoot.
Kommentarer
Postat av: Anonym

heej:) vart har du köpt ditt silvershampoo??(A)

2009-08-10 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0